Скрипторий: Vehicle - clockwork borer (guns & gears)
Назад к списку всех объектов Guns & GearsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАVehicle - clockwork borer (guns & gears)
Clockwork Borer
Vehicle 9
Rare
Huge
Source Guns & Gears
Price 2,100 gp
A clockwork borer is essentially a huge adamantine drill attached to a large wheeled carriage. The clockwork gears within move the borer itself and spin the drill, allowing it to burrow through loose material quickly and even through solid stone at a slower rate.
Space 20 feet long, 8 feet wide, 8 feet high
Crew 1 pilot; Passengers 5
Piloting Check Driving Lore (DC 26) or Crafting (DC 28)
AC 24; Fort +18
Hardness 15, HP 110 (BT 55); Immunities object immunities
Speed 20 feet, burrow 10 feet (clockwork)
Collision 6d10 piercing (DC 26)
Adamantine Drill While most burrow Speeds only allow a creature or vehicle to move through loose dirt or earth, this vehicle is equipped with an adamantine drill and can burrow through bedrock and stone at a rate of 5 feet per minute.
Pivoting Seats This vehicle's seats are mounted on a weighted platform that pivots as the vehicle moves, automatically adjusting position with gravity. Seated creatures remain upright no matter the position or angle of the vehicle.
Sluggish Because it is sluggish, this vehicle must move twice its length for each 90-degree turn it makes.
Wind-Up 10 minutes of wind-up, 1 hour of operational time, DC 26, standby
Price 2,100 gp
A clockwork borer is essentially a huge adamantine drill attached to a large wheeled carriage. The clockwork gears within move the borer itself and spin the drill, allowing it to burrow through loose material quickly and even through solid stone at a slower rate.
Space 20 feet long, 8 feet wide, 8 feet high
Crew 1 pilot; Passengers 5
Piloting Check Driving Lore (DC 26) or Crafting (DC 28)
AC 24; Fort +18
Hardness 15, HP 110 (BT 55); Immunities object immunities
Speed 20 feet, burrow 10 feet (clockwork)
Collision 6d10 piercing (DC 26)
Adamantine Drill While most burrow Speeds only allow a creature or vehicle to move through loose dirt or earth, this vehicle is equipped with an adamantine drill and can burrow through bedrock and stone at a rate of 5 feet per minute.
Pivoting Seats This vehicle's seats are mounted on a weighted platform that pivots as the vehicle moves, automatically adjusting position with gravity. Seated creatures remain upright no matter the position or angle of the vehicle.
Sluggish Because it is sluggish, this vehicle must move twice its length for each 90-degree turn it makes.
Wind-Up 10 minutes of wind-up, 1 hour of operational time, DC 26, standby